prelbok *

Ileż tygodni może mieć jeden miesiąc? Ten sierpień to był chyba najdłuższy miesiąc ze wszystkich. Kurde jak się to ciągnęło, a jeszcze w ostatnim tygodniu sprincik z trzech tematów się trafił, bo w końcu trzeba mieć co kontynuować po powrocie z urlopu:)
* Nie znalazłem takiego słowa w słowniku drukowanym ani w googlach, ani w sjp.pwn. Z kolei ja nie wiem jak się to owo coś nazywa formalnie?! W każdym razie to taki zderzak na zakończeniu torowiska. Koniec po prostu! A mam nawet ładną miniaturę prelboka do kolejek PIKO H0, ale o tym kiedy indziej.

Komentarze

  1. ach te niemieckie naleciałości :-)
    po polsku to "kozioł" :-)

    ja zbierałem pico tt, mniejsze i lepiej sie mieściło w pokoju, jak za bajtla rozkładałem kolejkę na sobotę i niedzielę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to była taka piękna celebracja z rozkładaniem kolejki np jak odwiedzał mnie kuzyn na weekend (co często się nie zdarzało). Tory zajmowały cały gościnny pokój i minimum dwa dni ten stan musiał trwać, krócej się nie opłacało. Ojciec chciał skonstruować stałą makietę i nawet była do tego przygotowana spora płyta oraz przywieziona sztuczna trawa z NRD ;) Makieta nie powstała, bo jakoś ciekawiej było to wszystko rozkładać od święta niż mieć na sztywno w jednym układzie przybite do makiety.

      Usuń
  2. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kozio%C5%82_oporowy koziol oporowy :) co za nazwa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty