tymczasem na elewacjach

Wyjechałem ok. 8:40 było dość zimno ale to czyściutkie niebo ze słońcem  zachwycało (z lotniczego punktu widzenia mamy kawok jak mawia pan Czarek w Radiu Katowice) i w sumie nie liczyłem dziś na jakieś zdjęcia choć o tej porze roku słońce w taki dzień i tak rysuje bardziej miękko niż w lecie, a poza tym jest niżej. Odwiedziłem katowickie osiedle Orkana - pięknie położone 4 piętrowe bloki z 79 roku nosiły kiedyś nazwę osiedle Barbusa. To jedno z takich miejsc, w którym będąc pierwszy raz w życiu człowiek od razu wie, ze chciałby tu właśnie mieszkać! Pojechałem tam nie w celu zrobienia zdjęć tylko w celu lokalizacji bloku 4B, który to pojawia się w ostatnim odcinku serialu "Rodzina Kanderów", co trudne nie było. Zdecydowanie trudniej dowiedzieć się kim był ów Henryk Barbus - bo na pewno nie miał nic wspólnego z tuningiem Mercedesów, ja np. chodziłem do podstawówki im. Edwarda Żabińskiego i tak samo o tym panu google uparcie milczy:( Znalazłem jedynie to potwierdzenie zmiany nazwy osiedla. Podsumowując dzisiejsza przejażdżka, której celem była weryfikacja pewnych miejsc, utrwalenie kolejnych - wszystko to w odniesieniu do przeszłości oraz odkrycie nowych zakamarków bardzo się udała i kilka ujęć też zdjąłem, a tymczasem na elewacjach różne dziwa:



Komentarze

Popularne posty