Mundial 2008 ?!

Ale wczoraj walnąłem buga z tym Mundialem 2008, dziś odszukałem zdjęcie z flagą na kominie i jaki szok był, gdy zobaczyłem flagę ale z nadrukiem Tyskie 2006! Rany człowiek już traci rachubę czasu. No faktycznie to było aż 6 lat ago, a dokładnie 24 czerwca. Przecież w (EURO)2008 ten komin już nie istniał, ale to właśnie najlepszy dowód na moją znajomość wydarzeń piłkarskich. To była upalna sobota, ktoś mi nadał cynk, że wyburzają żelbetowy komin na ELCHO. Przyjechała też Dorota i wspólnie czekaliśmy na nasypie ze sprzętem czy faktycznie cokolwiek się wydarzy? Potem tak zupełnie od siebie podszedł do nas inżynier z ekipy AGHu i fachowo wytłumaczył co będą strzelać i gdzie moglibyśmy stanąć, żeby mieć bezpieczną odległość do wykonania zdjęć. Także okazało się, że odstrzeliwana była część budynku kotłów - takiej wysokiej granatowej hali w pobliżu żelbetowego komina. Na odstrzeliwanie komina trzeba było czekać jeszcze rok i miesiąc :)


Komentarze

Popularne posty