Hidden 3


No i proszę, nienawidząc samochodów, które psują mi zdecydowaną większość śląskich klimatów - coś mi jednak każe je fotografować w odpowiednich sytuacjach! Zdjęcie z 2012 roku, miły starszy właściciel - paradoksalnie - dłubał coś przy rowerze, zamiast przy Maluszku! :)
Mój tata, jak chyba znaczna większość posiadaczy, też dłubał wszystko sam, jako dzieciak nie pamiętam, żeby kiedykolwiek padało hasło, że Maluch jest u mechanika... Tata miał taką książkę 126p i w niej wszystko było opisane - DIY po prostu :)
Oczywiście wszelkie Maluchy, Żuki, Poldki, Syrenki... i (ukryte)DeLorean'y - są wyjęte spod reżimowej nienawiści do psujących kadry aut, bo mają "klimat" wpisujący je w tamtą epokę :)

Dziś zadałem sobie przełomowe postanowienie - wytypować zdjęcia do niekończącego się zestawu "Silesia of Colors" - przeglądając zbiory sprzed 6ciu lat, aż do współczesności. Główną cechą tego zbioru, będzie założenie (już je wprowadziłem w ubiegłym roku, tworząc testowy album od Saal Digital), że na zdjęciach nie będzie bezpośrednio pokazanego przemysłu! Przemysł natomiast będzie się pojawiał w zbiorach "Silesia Classic", i za jego domykanie też się wezmę niebawem :)

Komentarze

Popularne posty