2 0 1 8 był


W przyjemnej konwencji pisałem podsumowanie w ubiegłym roku, to teraz napiszemy tak:

01

0101 - Krystyna jest we mnie, a ja w niej: impuls = działanie, mam kadr oczekiwany od kilku lat!

  • „Dbaj o Skargę” - robię to!

02
  • Nagonka na Wicka Pstrowskiego trwa
  • Jestem obecny na repremierze*
  • Samotnie pod 70 tysięcznym miastem!
  • Pastisz okładki Vogue popełniam także
  • Spada ostatnia lina, a do szybu sypią grys - takie rzeczy w moim mieście
  • Dzień na „bezlustrzu” - opinia wyrobiona

03
  • fedrunek na wozy? - wehikuł czasu działa w najlepsze!
  • Staszic chyba nie przetrwa, ale nie ten na Giszowcu
  • Ostatni koksiok na Zawodziu
  • Teren Kazimierza znika w zaskakującym tempie
  • Na pożegnanie badyhauzu: zderzenie past vs. present 

04
  • Znowu TUMBLR - tam mi będzie dobrze!
  • EC - czyli najbardziej chujowy plener foto
  • Zadbałem o godny koniec „Skargi”
  • K II na zawsze zbliża się do ziemi

05
  • nie ma po co przyjeżdżać, dziś nie wywrócą tego Staszica na pewno - czyli: rozumiemy się bez słów! :D
  • God’s Gifts w stanie przed-agonalnym, nie wiedziałem, że to już!
  • Lipiny po rocznej przerwie - i znów nie ma rozstrzygnięcia - może za rok…

06
  • motyw marzeń - zwieńczenie, w sumie mógłbym już umierać ;)
  • Nasi wylatują z MŚ - motyw stosowny do kondycji (drużyny, czy kraju?)
  • Sezon trochę ogórkowy + prace edycyjne w przewidywanym postępie

07
  • 10 lat bloga - osobisty wpis specjalny
  • Przeszłość krąży wokół mnie - czyli Planetarium
  • U Heńka w Zakładzie
  • Ostatni Wschodni - czyli ulewna pogoń za Tamarą
  • Ore(ł)o can’t fly
  • Koszmar urlopowego lata :/

08
  • Hidden cars - objawienie, może warto w to brnąć?
  • Czułów zderza się z ziemią
  • TdP - czyli przyspieszony tour przez Nikisz x4
  • Zabrze & Zabrze - dobre plenery
  • Poniatowski ocalony? Poniatowski przekazany!
  • TUMBLR - znowu w życiu mi nie wyszło… :D

09
  • Targi, targi, targi - listopad, który zdarzył się we wrześniu.
  • Poznałem go - czyli: FacieJ
  • WB blues - trzy fantastyczne dni z moim mistrzem!

10
  • Prawie Ameryka - nikt nie wie po co, więc może ktoś zapyta?
  • Karol - naprawdę ostatnie schody, a potem przyziemienie.

11
  • AVS - oddech v2, weekend w Stolycy
  • Nikisz jakby znowu mi bliższy
  • God’s Gifts - ostateczna agonia przeróbki
  • Wieczorek bardzo cichy - czyli znowu u siebie, ale już inaczej :(

12
  • Barbórkowa prywata panów redaktorów :/
  • nowe inwestycje dołowe = żywioł!
  • Pokojowe rozbiórki wielkokubaturowe
  • ES & R, czyli wernisaż w dziwnym mieszkaniu

Czy to był dobry rok? Pod kątem fotografowania był znacznie płodniejszy od poprzedniego, ale przyznaję, że bez takiego, a nie innego poprzedniego roku - ten 2018ty, nie byłby tak udany!
A jednak owo fotografowanie, to w większości sytuacje smutne - vide zdjęcie. Wyburzono tego roku wiele wież wyciągowych - bezsprzecznych symboli górnictwa na Śląsku, nierzadko razem z pozostałą kopalnianą zabudową. I to nie jest koniec tak inwazyjnych działań, bo w 2019 będą postępowały dalsze prace likwidacyjne, czego mam nadzieję być świadkiem.
* Okropnie mi przykro, że dwie główne i wielkie postaci z tamtego spotkania, a w ogóle świata filmu i teatru nie dożyły końca tego roku :/

Komentarze

Popularne posty